Vítejte Host

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - Redakce

Stran: [1]
1
Bannerlord / Změny v Taleworlds
« kdy: Srpen 04, 2017, 12:05:52 odpoledne  »
Po E3 bylo zase dlouho ticho po pěšině, a to zejména proto, že komunitní manažer Frank Elliot, kterého znáte ze všech možných videí a prezentací, se rozhodl studio TaleWorlds opustit. Hlavním důvodem k tomu prý byl fakt, že chce být blíž rodině a přátelům. Je to pochopitelné, přeci jen Ankara je od Anglie dost daleko.
Na jeho místo nastupuje nový komunitní manažer, Callum, který se rozhodl od základů změnit přistup ke komunitě a zejména zlepšit komunikaci která mezi oběma stranami (ne)probíhá. Měli bychom se tak dočkat častějších blogů (prý každý týden!) a celkově pozornějšího přístupu TaleWorlds ke svým fanouškům.
Co je na tom pravdy, se dozvíme až časem.

2
Bannerlord / E3 2017
« kdy: červen 12, 2017, 09:48:31 dopoledne  »


Je tady opět červen a s ním E3, největší herní konference v Americe. Taleworlds tam samozřejmě nebudou chybět, a jejich hru tam budou prezentovat během 13.-15. června.
Můžeme se tedy těšit na novou várku videí, screenshotů a informací.


Dobrou zprávou je, že si lidé na E3 budou moci vůbec poprvé hru vyzkoušet. Studio se rozhodlo, že pro návštěvníky přichystá hratelnou verzi hry. Napovídá to blížícímu se vydání hry? No, uvidíme sami.

Budu se jako obvykle snažit přinést co nejvíce informací týkajících se Bannerlordu, takže se máte na co těšit!

3
Bannerlord / Nové screenshoty a preview - GameStar
« kdy: Květen 21, 2017, 12:11:08 odpoledne  »
Nové zprávy!
Pro změnu to dávám na fórum - na samostatný článek to asi nevydá.

V německém časopisu GameStar se rozhodli, že pošlou jednoho ze svých redaktorů do Ankary, kde sídlí vývojáři Bannerlordu. Vyzvěděli na nich několik věcí - ty nejzajímavější tu napíšu:


5 důvodů, proč se těšit na Mount & Blade 2!

Epické bitvy s nejméně 500 vojáky
Ve Warbandu byl maximální počet vojáků cca 300, ale jeho nástupce to chce změnit. Zdá se, že je možné, aby bylo na bojišti 1000 vojáků současně, protože jsem při testování hry hrál s 250 vojáky na každé straně. A to vytváří neuvěřitelnou bojovou atmosféru!

Fyzika
Na rozdíl od Warbandu Bannerlord poskytne realistickou fyziku. Zdá se, že je to je jen malý detail, ale když vaše dvousetčlenná kavalérie v klínové formaci najede do davu banditů, ten pocit je prostě božský. A také můžete strategicky použít síly nárazu, abyste rozhodili nepřátelskou pěchotu.

Herní svět
Mount & Blade 2 bude téměř čtyřnásobně větší než jeho předchůdce, a ten už měl poměrně velký svět, který jste mohli prozkoumat. Ať už v pouštích nebo na ledovém severu, Bannerlord chce vytvořit obrovský středověký svět. A tentokrát hra obsahuje dynamická roční období, což znamená, že se mapa neustále mění.



Živé lokality.

Ve Warbandu byly obvykle jen dvě zajímavá NPC: Starý moudrý muž, který vám poskytne úkoly a nervózní člověk, který se ukáže být hledaným darebákem, který s vámi chce bojovat. Bannerlord to masivně rozšiřuje. Nyní existují dokonce i "sub-frakce", jako jsou gangy, obchodní cechy (či obchodní společnosti), rolníci atd. A navíc k tomu ještě tuna questů, s nimiž jednu frakci potšíte a druhou nahněváte. Či to alespoň vývojáři slibují.

Sandbox
Od prostého vojáka v armádě až po úspěšného gladiátora, obchodníka, rytíře nebo vznešeného pána: V Mount & Blade 2 se můžete stát čímkoliv. Bannerlord toto zdědí od svého předchůdce, ale rozvíjí to mnohem dále. Jako hráč mohu stavět své vlastní hrady, velet legiím a zakládat obchodní impéria, a zároveň vylepšovat své schopnosti s nesčetnými zbraněmi. Můžete kovat, obchodovat, smlouvat a brát rukojmí. Stručně řečeno: Svoboda hráče stále zůstává největším rysem série Mount & Blade!



Recenze je bohužel v německém jazyce, kterým nevládnu, tudíž je překlad pouze orientační. Pro němčináře je tu přímý odkaz na zdroj:

http://www.gamestar.de/spiele/mount-blade-2-bannerlord/artikel/mount_blade_2_weltexklusiv_angespielt,47357,3314166.html

Článek dále pokračuje, ale je dostupný pouze pro předplatitele, což je nemilá věc, nicméně nehodlám platit za něco, co ani není v jazyce, kterému rozumím. Snad se zbytek textu brzy objeví na internetu...



4
Warband / Warband - HD textury
« kdy: Březen 18, 2017, 01:20:33 odpoledne  »




Před několika dny byl pro Warband vydán další update, konkrétně ve verzi 1.172, který přináší textury ve vysokém rozlišení. Ty byly poprvé použity ve verzi hry určené pro konzole, a nyní zavítaly i na PC. Nejedná se sice o nějaké zásadní vylepšení, ale rozdíly jsou patrné zejména v herních nabídkách, texty jsou ostřejší a přepracování se dočkaly i některé textury ve hře.

Pokud vlastníte Warband na Steamu, hra bude aktualizována automaticky.
Pokud máte non-steam verzi, patch můžete stahovat na oficiálních stránkách TW: https://www.taleworlds.com/en/Games/Warband/Download



5
Bannerlord / E3
« kdy: červen 02, 2016, 07:51:44 odpoledne  »
E3 2016 - DISKUSE

14.-16. 6. 2016


Toto téma je vyhrazeno pro diskusi okolo letošního E3 a zejména prezentaci studia TaleWorlds. Bude na něm oznámeno mnoho nových informací ohledně Bannerlordu, a rozhodně se dočkáme také další ukázky se samotné hry. V tomto prvním příspěvku se budu snažit shromáždit všechny informace o hře, které se tam objeví. Až bude oznámen přesný čas prezentace TW, doplním ho sem.




6
Bannerlord / Modding
« kdy: Květen 31, 2016, 11:09:25 odpoledne  »
Zdravím, tak jsem zvědavý, zda tu někdo má nějaké zkušenosti s módy.

Já sám jsem se tomu věnoval celkem intenzivně hned po vydání Warbandu ( ???  tyjo, ono to už je šet let!) a mám na kontě několik různých pokusů, třeba jsem přidal do hry AK-47 a automatickou střelbu, to bylo celkem legrace (bylo moc uspokojivé kosit ty otravné khergitské lučištníky na koních)
Ale postupem času jsem se specializoval hlavně na 3D modely a textury, můj hlavní projekt byl mód z první světové Iron Europe, na kterém se mimochodem stále pracuje (a na fóru TW se traduje, že je tak lehce prokletý) Prací na něm jsem strávil s přestávkami tak rok.

Ukázka:

Každopádně, půjdem rovnou k jádru pudla - ptám se proto, že mám celkem chuť se přes prázdniny vrhnout na nějaký projekt, třeba můžeme být první ryze česko-slovenskou modifikací! Vím, že třeba na velmi populárním AD 1257 pracuje Čech, takže si jsem celkem jistý že se tu někdo najde.
Kdyby tu byl někdo, kdo se věnuje například programování v C, a nějaký grafik k tomu, už by se s tím dalo pracovat. Já se klidně ujmu propagace na netu, vedení projektu a 3D modelování + tvorbě textur. Programování opravdu není moje parketa, sice bych to asi zvládl, ale nechci zase dělat všechno.

Takže pokud má někdo chuť, neváhejte se ozvat, a něco už vymyslíme.

7
Bannerlord / Livestream
« kdy: Březen 05, 2016, 09:32:20 odpoledne  »
Tak co, jak se všichni těšíte? Co myslíte že nám páni z Taleworlds ukážou? Já osobně nejvíc doufám v ukázku obléhání hradů, to je zkrátka moje oblíbená část Warbandu, tak jsem zvědav, jak si s tím poradili teď. Přece jen tam je hodně co opravovat.

Přikládám ještě pro jistotu odkaz na livestream:


8
Oznámení / Vítejte!
« kdy: Březen 05, 2016, 09:14:34 odpoledne  »
Milí čtenáři a čtenářky!


Jménem redakce stránek Bannerlord.cz bych vás rád přivítal na tomto fóru.

Doufám, že se Vám zde bude líbit, a že zde najdete místo pro diskusi nejenom okolo Bannerlordu a ostatních her v sérii, ale o jakémkoliv jiném tématu. Jen si pro ně prosím vyberte příslušnou kategorii.

Pokud máte jakékoliv připomínky, dotazy či názory, neváhejte se o ně podělit buď zde, či pomocí kontaktního formuláře na webu.

Přeji příjemnou diskusi.

Redakce

Stran: [1]